Verzenden & Retourneren
Heb je spijt van je aankoop of had je een andere verwachting van de producten? Je hebt de mogelijkheid de aankoop zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen na ontvangst. Tijdens deze bedenktijd dien je zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. Lees ook onze algemene voorwaarden.
Let op: heb je gekozen voor een speciaal verzoek? Dan is het helaas niet mogelijk om je bestelling te retourneren of te ruilen, omdat deze speciaal voor jou gemaakt is.
Hoe werkt het?
Meld je retour binnen 14 dagen na ontvangst aan via hello@byvesper.nl, zodat we weten dat we een retourzending kunnen verwachten. Een e-mail met nodige informatie (naam, ordernummer en welke producten je terugstuurt) volstaat. Wij zullen je een herroepingsformulier toesturen die je kan gebruiken bij de retourzending. Na deze melding heb je 14 dagen de tijd om het daadwerkelijk te retourneren.
Verpak het onbeschadigde product goed en zorgvuldig in de originele verpakking, om beschadigingen onderweg te voorkomen. Bewaar ook altijd het verzendbewijs van je retourzending. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Mocht je ervoor kiezen je gehele bestelling terug te sturen, ontvang je het totaal van de factuur inclusief verzendkosten retour. Kosten voor de retourzending zijn voor rekening van de consument. Zie hiervoor ook onze algemene voorwaarden.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Stuur je retourzending naar:
By Vesper
T.a.v. retouren
Kromme Haagdijk 13
5706 LM Helmond
Vragen?
Heb je vragen over ons retourbeleid? Stuur ons een e-mail via hello@byvesper.nl of neem telefonisch contact met ons op
via +31 6 21440378
Garantie
Bij By Vesper geven we om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch kan het voorkomen dat een bestelling defect raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen 4 weken na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.
De garantie geldt niet wanneer de producten zelf zijn gerepareerd en/of bewerkt of wanneer je deze door derden hebt laten repareren en/of bewerken, of wanneer het product aan abnormale omstandigheden zijn blootgesteld of anderszins onzorgvuldig worden behandeld of in strijd zijn met de gebruiksaanwijzing zoals omschreven op onze webshop en/of op de verpakking staan aangegeven. Lees ook onze algemene voorwaarden
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Laat dat ons gerust weten! Je kunt je klacht richten in een e-mail aan hello@byvesper.nl t.a.v. Nicolette en/of Natalie. Je klacht zal worden behandeld binnen 14 dagen na ontvangst en zal naar tevredenheid worden opgelost.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.